De oftest stillede spørgsmål om Dantaxi
Vi har samlet de spørgsmål, som vi oftest får fra vores kunder.
Vi har samlet de spørgsmål, som vi oftest får fra vores kunder.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
El-taxa
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Taxa-kørsel i forbindelse med jul og nytår
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.
Vi vil gerne høre din mening om Dantaxi. Din henvendelse vil blive nærlæst af en af vores erfarne support-medarbejdere. Drejer din henvendelse sig om en egentlig reklamation, bedes du dog kontakte vores support-afdeling direkte Din mening vil indgå i vores bestræbelser på at gøre Dantaxi endnu bedre.
Sådan giver du ris eller ros: Klik her. – og vælg ‘Din mening om Dantaxi 4×48‘.
Drejer din henvendelse om en reklamation, skal du istedet vælge ‘Reklamationer‘.
Ønsker du at klage over Dantaxi? Det kunne være over prisen, taxien, chaufføren eller noget helt tredje, er du velkommen til at indsende en reklamation.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, bedes du oplyse om din henvendelse drejer sig om en kundereklamation. Dvs. du selv har bestilt taxien eller været passager i taxien – eller henvendelse drejer sig om en hændelse med en taxi, hvor du ikke selv har været kunden.
Du kan indgive en reklamation via vores kontakt formular. Klik her. – og vælg ‘Reklamationer‘.
Ris eller ros
Hvis du ikke ønsker at indgive en reklamation, men gerne vil komme med ris eller ros, skal du istedet vælge ‘Din mening om Dantaxi 4×48′ via kontaktformalen.
Sociale medier
Vi sagsbehandler ikke på social medier, ligesom vi heller ikke bruger beskedfunktionen på f.eks. facebook.
Hvis du mener, at du er opkrævet for meget for din taxikørsel i Dantaxi, i forhold til gældende takster, er du velkommen til at kontakte vores
reklamationsafdeling. Benyt vores kontaktformular.